Tiedätkö sinä, minne sinun asiakkaasi katsovat ja miksi sillä on väliä?

Kuinka sinä selvittäisit, miten asiakkaat liikkuvat verkkokaupassasi?  Mihin tuotteisiin heidän huomionsa kohdistuu? Onko sinun sivustosi asiakaskokemus sujuvasti virtaava?

Katseenseuranta eli Eye Tracking antaa tietoa visuaalisen huomion kohdistumisesta ja katseen reitistä luotettavasti ja täysin objektiivisesti.

Me toteutamme katseenseurantatutkimuksen valvotuissa olosuhteissa ja yhdessä asiakasyrityksen kanssa. Lähtökohtana on asiakkaan oman verkkokaupan ja -sivuston tutkiminen ja analysointi niin, että sitä voidaan kehittää entistä sujuvammin toimivaksi.

Me voimme näyttää sen sinulle!

Huomion siirtyminen

Katseen seuraaminen näyttää, minne ja missä järjestyksessä asiakkaasi huomio kohdistuu.  Tämän selvittäminen mahdollistaa parhaiden kuvien valitsemisen, niiden optimaalisen sijoittelun ja varmistaa, että sivustosi asettelu on asiakaskokemuksen kannalta paras mahdollinen.

Lämpökartta

Lämpökartan avulla voi varmistaa, että asiakkaasi huomio keskittyy juuri sinne, missä se on kannaltasi parasta. Katseenseurannalla voit selvittää häiriötekijät kuten huono sivuston suunnittelu, kirjoitusvirheet ja vääränlainen sisältö ja saat varmistettua asiakkaasi suurimman huomion juuri sinne, minne haluat.

Käyttöliittymän testaus

Voit varmistaa sivustojesi toimivuuden etukäteen. Löytävätkö asiakkaasi tarvittavat yhteystiedot, tuotetiedot ja tilaus- ja maksuohjeet nopeasti ja helposti. Onko asiakaskokemus sujuva ja jos ei, niin miksi. Katseenseurannalla voit varmistaa sivustojesi toimivuuden etukäteen ja nopeuttaa, kasvattaa ja helpottaa sivuiltasi ostamista.

Haluatko kuulla lisää?

Miten testaaminen tapahtuu:

Me hyödynnämme ammattitason katseenseurantalaitteistoa, jonka avulla saamme luotettavaa dataa kohderyhmän reagoinnista. Toteutamme asiakkaan kanssa suunnitellun tutkimuksen ja hoidamme kaikki järjestelyt. Tutkimme ja haastattelemme tutkittavan ryhmän, jonka koko on tyypillisesti 7-10 henkeä. Tutkimusraportti sisältää lämpökartat, raportit huomion siirtymisestä ja sen reiteistä ja yhteenvedon ja analysoinnin.

Anna meidän näyttää, minne asiakkaasi katsovat!

Valikko