Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.
Evästeasetukset
MITEN MEISTÄ TULI ME – Stoodion tarina
STOODIO syntyi keväällä 2016, kun totesimme, että markkinoilta puuttuu yritys, joka pystyisi toimittamaan kaikille halukkaille verkkokaupan tarvitsemia johdonmukaisesti toteutettuja tuotekuvia ja -videoita ja jotka toimitetaan nopeasti, vaivattomasti, sekä erittäin kustannustehokkaasti.
Tarvittiin jotain uutta, jotain, joka pystyisi toimittamaan pienillekin verkkokauppoille ja vähittäisliikkeille yhtä laadukasta materiaalia kuin mitä oli Zalandolla tai Macy:llä oli mahdollista toteuttaa itselleen.
Hintatason olisi kuitenkin oltava kilpailukykyinen ja prosessin oltava mahdollinen kaikille, koosta riippumatta.
Tarvittiin siis luotettava yritys, jonka varaan asiakkaat voisivat uskoa tuotekuvauksensa.
Richard on kokenut ja maailmaa kiertänyt prosessien ammattilainen, Riitta taas lukuisissa pääkaupunkiseudun liikkeissä ja boutiqueissa ammattitaitonsa hankkinut stailisti ja Heka taas on edellisissä myyntialan posteissaan törmännyt lukuisia kertoja tuotekuvien saatavuuden ongelmiin. Meillä oli mielestämme hyvä tiimi, joka voisi yrittää löytää tähän ongelmaan sopivaa ratkaisua.
Kun me sitten löysimme StyleShootsin ja Orbitvun, joiden upeiden, automaattisten kuvauskonseptien avulla voisi ratkaisu löytyä ja me saisimme toteutettua unelmamme, päätimme syksyllä 2016 avata STOODION.
Alussa meitä oli siis 3. Nyt meitä stoodiolaisia on jo 13. Tiimimme on hyvin kansainvälinen ja täynnä eri osa-alueiden ammattilaisia. Tuotekuvista meillä vastaa 4 valokuvaajaa, 3 kuvankäsittelyn ammattilaista, 3 kokenutta stailistia ja toimintaa pyörittämässä on lisäksi myyjä ja 2 prosessien ja logistiikan osaajaa.
Tutustu koko nykyiseen tiimiimme täällä.
Me olemme saaneet lyhyen matkamme aikana palvella tuotekuvauksen tai kuvakonsultoinnin saralla jo yli 290 suomalaista ja kansainvälistä yritystä.
Me tuotamme vuodessa yli 50.000 viimeisteltyä tuotekuvaa ja -videota niin verkkokauppaan, kivijalkaan, keskusliikkeille, maahantuojille, valmistajille kuin suunnittelijoille.
Matkamme jatkuu ja studiomme on aina valmis. Palveluksessanne.
OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ
Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.
3 replies to “MITEN MEISTÄ TULI ME – Stoodion tarina”
Arkada casino
Mostbet Казино Скачать на Андроид. https://github.com/sewer80/mostbet
Kerstin
theannewphgera1970 The most extraordinary financial news. Kerstin, you can watch a humorous approach to serious financial events in the Bremen. wellnesspulse.top
Ines
riafronamin1989 The most extraordinary financial news. Ines, you can watch a humorous approach to serious financial events in the Sachsen. selfmasteryguide.top
Related Posts
Mikä on dpi?… ja miksi emme käytä sitä.
Meiltä kysytään usein, onko kuviemme resoluutio esim. 300 dpi:n -laatuiset ja joskus meitä pyydetään ottamaan kuvat uudelleen 300 dpi:n resoluutiolla. Dpi ( dots per inch ) tarkoittaa tulostetun kuvan fyysistä pisteiden tiheyttä. Eli kuinka monta mustepistettä tulostetaan tuumalle, esimerkiksi kun kuva siis tulostetaan paperille. Dpi ei siis korreloi mitenkään digitaalisten valokuvien laadun tai resoluution kanssa. Digitaalisesti …
Yleensä se pienellä präntätty unohtuu, mutta tässä se on kaikki yhdessä paikassa
STOODIOn toimintatavat, hinnoittelu, kuvaaminen studioillamme ja muuta tärkeää lisätietoa.
HENKILÖSTÖN VALOKUVAUS STOODIOLLA
Stoodio mahdollistaa yrityksesi esittelemään arvokkaimman resurssinsa parhaalla mahdollisella tavalla. Laadukkaat kuvat ovat olennainen osa minkä tahansa yrityksen tarinaa. Ihmiset etsivät aitoutta ja selkeää ymmärrystä brändin arvoista valitessaan yrityksiä, joiden kanssa haluavat työskennellä. Moderni yritys esittelee asiakkailleen henkilökunnastaan tuoreita kuvia, jotka välittävät osaamisen lisäksi henkilöiden persoonallisuutta. Suuri kasvoton massa ei ole se minkä kanssa ihmiset haluavat olla tekemisissä. Siksi on tärkeää, että yritykset esittelevät henkilöstönsä verkkosivuillaan ja sosiaalisessa mediassa. Online-asiakkaat näkevät ihmiset, joiden …